چگونـه انگلیسی یـاد بگیریم؟

در اين قسمت شما مـی‌آموزيد چگونـه انگيزه يادگيری انگلیسی را درون خود تقويت کنيد، 5جمله کوتاه درباره نوروز ب انگلیسی چطور از اشتباهات جلوگیری کنید، چگونـه از ديکشنری بـه نحو موثرتری استفاده کنید و در نـهايت چطور مـهارتهای شنيداری، گفتاری و نوشتاری خود را افزايش دهید.

از اینجا شروع کنید >>

آموزش تصویری اصطلاحات انگلیسی

در این بخش شما مـی توانید اصطلاحات انگلیسی را با کمک تصاویر، جملات نمونـه، توضیحات و معنی فارسی یـاد بگیرید. 5جمله کوتاه درباره نوروز ب انگلیسی تصاویر بـه شما کمک مـی کند که تا هر چه بهتر این اصطلاحات را بـه خاطر بسپارید.

روشـهای فراگیری لغات

به خاطر سپردن لغت های یک زبان خارجی مـی تواند یکی از بخشـهای خسته کننده درون فراگیری زبان باشد. 5جمله کوتاه درباره نوروز ب انگلیسی خوشبختانـه روشـهای مختلفی به منظور سرعت بخشیدن و نیز لذت بخش آن وجود دارد...

داستانـهای انگلیسی

مجموعه داستانـهای انگلیسی سطح بندی شده با فرمت PDF بـه همراه فایلهای صوتی. شما با کمک این داستانـها مـی‌توانید هم بر مـهارت درک مطلب (Reading) خود بیـافزایید و هم مـهارت شنیداری (Listening) خود را تقویت نمایید.

اپلیکیشن اطلس سخنگو

فرهنگ اطلس سخنگو حاوی تمامـی کلمات موجود درون آخرین نسخه های معتبرترین دیکشنری‌های مرجع انگلیسی بـه انگلیسی دنیـا است، تعداد معانی و معادل‌های فارسی ارائه ‌شده به منظور هر كلمـه انگلیسی و حتی اولویت‌بندی معانی ذکر شده ...

 

: 5جمله کوتاه درباره نوروز ب انگلیسی




[زبان آموزان-آموزش زبان انگلیسی 5جمله کوتاه درباره نوروز ب انگلیسی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 04:31:00 +0000